?

Log in

No account? Create an account

Previous 10 | Next 10

Oct. 26th, 2005

butterfly

(no subject)

On a day like today, all has gone wrong
and my life seems crazy
Gotta hold on, smile on my face, cause
I know the sun's gonna shine my way
On a day like today, look up in the
sky and know life's so amazing
And I know I will be okay
Cause I know the sun's gonna shine my way

It's day like this there's a lesson learned
When I get up on the wrong side of the world
It's easy to dwell on my situation
instead of every good thing
(But I know I've been blessed)
I gotta say thank you
(And though there's stress)
I'm still grateful
(It's just a test)
He's more than able to see me through on a day

You know it wouldn't hurt to smile
It's not as bad as it could be
It will all work out in a while

So I just hold tight, know that everything is alright
Gotta believe I will see the light
Cause I know the sun's gonna shine my way

I really like the words to this Out of Eden song. =D

Oh, and going to the emergency room, and staying there till 5 in the morning is no fun. Now I finally know why I was having those stomach pains....I thought I ate enough fruit and fiber...guess not  =|

please pray for me people! thanks!

Oct. 24th, 2005

butterfly

(no subject)

Co-op's tomorrow, =D  actually the hw this week wasn't bad.....that bad. =P

now the only question is, what to wear? lol. =D

Oct. 23rd, 2005

butterfly

(no subject)

i think this is true....mostly.... =D

Your Personality Is

Idealist


You are a passionate, caring, and unique person.
You are good at expressing yourself and sharing your ideals.

You are the most compassionate of all types and connect with others easily.
Your heart tends to rule you. You can't make decisions without considering feelings.

You seek out other empathetic people to befriend.
Truth and authenticity matters in your friendships.

In love, you give everything you have to relationships. You fall in love easily.

At work, you crave personal expression and meaning in your career.

With others, you communicate well. You can spend all night talking with someone.

As far as your looks go, you've likely taken the time to develop your own personal style.

On weekends, you like to be with others. Charity work is also a favorite pastime of yours.
butterfly

(no subject)

i love weddings! ahhh, so beautiful, can't wait till mine...i mean i can, but...yeah.  well that's all i'm updating for now. at least i am updating, not like some people....namely-- all the people who haven't updated in awhile.  =D

Oct. 20th, 2005

butterfly

(no subject)

Tomorrow's spanish class, doing school at church...and yeah, Sarah, about the party, I can't go. :(  Actually I don't even think I'm going to be able to go to my teen meeting. :(  but yeah, saturday's a wedding! well that's about it, so far....i gotta get back to school. =P  toodles.

Oct. 17th, 2005

butterfly

(no subject)

Co-op's tomorrow, I can't believe I actually got ALL my work done before 6 today, lol. it's a miracle! I promised myself I wouldn't do work on Monday....but hey, at least I'm not finishing it up now. =D

Oct. 16th, 2005

butterfly

(no subject)

 Guess Who called me?Collapse )

Oct. 14th, 2005

butterfly

(no subject)

So today at spanish we learned about "los deportes" (sports). It was pretty interesting actually, I'll probably be putting spanish stuff on here cause we have lots of work. So here's only some of what we went over:

basketball: el baloncesto

the basketball: el balon (accent on the o)

el rebote: the rebound

botar el balon: to bounce the ball

anotar: to score

Yo puedo botar el balon con los ojos cerrados: I can bounce the ball with my eyes shut.

El balon entra en el cesto sin tocar el aro...remember sarah, so that's how spanish ppl say "nothin but net" lol. =D so much funny stuff happens at spanish, it's great.    well, the futbol (soccer) and baseball vocab. is even harder so i better get to studying, g2g. l8r! =D

 

Oct. 13th, 2005

butterfly

(no subject)

Today I went to the Columbia mall, I got some cute shoes, we couldn't find anything else, though. Tomorrow's spanish and a sleepover, can't wait! =D g2g, ttyl.

Oct. 11th, 2005

butterfly

today

nothing much today except co-op and challengers, and school. tomorrow is the psat test...hmmm i don't know if i should be :) or :/ and going to sarah's youth group. =D and maybe shopping! =D  l8er ppl. ;)

Previous 10 | Next 10

butterfly

August 2010

S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Syndicate

RSS Atom
Powered by LiveJournal.com